《掌門人》25周年!曾志偉望新舊獎老齊集重組
TVB總經理曾志偉昨晚(14日)在電視城舉行足總杯球賽直播派對,除了因為他是波友外,覺得香港人都鍾意睇波,希望能帶給觀眾歡樂,他表示已很久未試過與大班人一齊睇波,感到好開心,並透露已入標世界盃播映權。
文章來源:TVB資訊台 W博:@香港TVB資訊台
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
他稱下半年綜藝節目有很多計劃,節目巡禮將會提前舉行,因今年是港姐50周年,台慶55周年,還有獎門人今年是25周年,他表示:「可能會開獎門人,希望由7月播到11月台慶。」
構思中會有新舊獎老一起做節目,舊獎老打算邀請錢嘉樂和阮兆祥外,亦希望請林曉峰和王祖藍,笑言林曉峰因參加《聲生不息》變了歌星,紅咗好巴閉,他說:「都問過陳小春和金剛,一集都好吖!不過佢哋返唔到嚟!」
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
他表示25年來獎門人共播放過175個遊戲,會資訊各方意見,將最好玩遊戲重現。
曾志偉有意競投今屆世界盃轉播權:不過就算投到都係蝕錢
曾志偉今晚(14/5)現身電視城出席無綫直播球賽節目《英格蘭足總盃決賽2021/2022車路士對利物利物浦》球迷派對。被問到會否競投今屆世界盃轉播權?曾志偉表示:「我哋梗係希望可以,因為我都唔知投標投唔投到,因為今年都係好難得,係好啱我哋嘅時間去睇。過往好似喺美國或巴西等地播嘅時候,朝早8點時間邊個會睇,就算喺歐洲我哋都要捱到凌晨4點先睇,我哋真係好辛苦。但今年就唔同,晚7點就開始有得睇,真係正到不得了。」
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
被問及會否高價競投?曾志偉苦笑:「唔知呀!都好難講。哈哈!都唔知點為之係多多錢。不過就算真係投到點都係蝕錢,只係希望蝕少少咁啫,能夠喺一個免費嘅平台,讓我哋香港嘅觀眾欣賞我哋就最開心。」