相隔22年︱兩大影帝郭富城吳鎮宇再合作 齊齊打大佬

相隔22年︱兩大影帝郭富城吳鎮宇再合作齊齊打大佬
影帝郭富城(城城)、吳鎮宇、任達華及方中信今日(6日)到屯門,出席英皇電影《內幕》開鏡拜神,場面相當熱鬧。
文章來源:TVB資訊台 W博:@香港TVB資訊台
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

原來今次是城城自電影《公元2000》後與鎮宇合作:「相隔咗22年,而我同導演麥兆輝上一次合作系1996年《浪漫風暴》,當時佢仲系副導演,今次最開心系好多新知舊雨喺埋一齊。」
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

城城於戲中扮演專打刑事案的大狀,與飾演警察的鎮宇齊齊「打大佬」,城城透露:「戲裡面我除咗打官司外,仲要教小朋友跆拳道,所以呢排努力咁壓嚇腿。今晚我就會喺度(開鏡地點)同鎮宇打壞人,希望呢場戲一個星期拍得曬!」
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

鎮宇早前已拍攝了一場「屋頂穿梭戲」,搞到要休息整整一星期才能回氣,難怪他笑指這場「捉壞人戲」要交由替身代勞。

對於角色原本由林峯出演,後來考慮陳偉霆,最終落入他手中,鎮宇表示:「冇所謂,我都系鍾意個組合,同埋可以留喺香港開工,最緊要準時出糧啫。佢哋(劇組)用咗好多說話嚟安慰我,我都同佢哋講唔使喇。」
未完待續,請點擊「下一頁」繼續閱讀








